Ułatwienia dostępu

   TELEFON

81 8868226

   EMAIL

poczta@zs2a.pulawy.pl

Ważne daty

DATY ZWIĄZANE Z ORGANIZACJĄ ROKU SZKOLNEGO 2025-2026


Rozpoczęcie zajęć dydaktyczno - wychowawczych – 1 września 2025 r.
Zakończenie I półrocza dla klas maturalnych: 19 grudnia 2025 r.
Zakończenie I półrocza dla pozostałych klas: 30 stycznia 2026 r.


Terminy ferii i dni wolnych:

 zimowa przerwa świąteczna: 22 grudnia 2025 r. – 31 grudnia 2025 r.
 ferie zimowe: 16 lutego – 1 marca 2026 r.
 wiosenna przerwa świąteczna: 2 – 7 kwietnia 2026 r.
 ferie letnie: 29 czerwca – 31 sierpnia 2026 r.


 dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych:
- 10 i 13 października 2025 r.
- 2 i 5 stycznia 2026 r.
- 8 stycznia 2026 r. – egzaminy zawodowe
- 20 marca 2026 r. – Dzień Otwarty Szkoły
- 4, 5, 6 maja 2026 – egzaminy maturalne
- 8 czerwca 2026 r. – egzaminy zawodowe


Terminy zakończenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych:
 klasy maturalne: 24 kwietnia 2026 r.
 pozostałe klasy: 26 czerwca 2026 r.


Dzień Edukacji Narodowej: 15 października 2025 r. – ślubowanie klas pierwszych
Dni patrona szkoły: 6 – 9 października 2025 r.

Egzaminy zewnętrzne
Terminy egzaminów maturalnych:
 część pisemna: 4 – 30 maja 2026 r. (wg harmonogramu CKE)
 egzamin w terminie dodatkowym: 1 – 16 czerwca 2026 r. (wg harmonogramu CKE)
 egzamin w terminie poprawkowym:
- część pisemna: 24 sierpnia 2026 r.
- część ustna: 25 sierpnia 2026 r.
Składanie przez uczniów deklaracji przystąpienia do egzaminów maturalnych:
 do 9 lutego 2026 r.
Terminy główne egzaminów zawodowych:
- część pisemna
 8 - 13 stycznia 2026 r. (sesja zimowa)
 2 – 11 czerwca 2026 r. (sesja letnia)
- część praktyczna
 8 – 22 stycznia 2026 r. (sesja zimowa)
 1 – 22 czerwca 2026 r. (sesja letnia)
Terminy dodatkowe egzaminów zawodowych:

- część pisemna
 29 stycznia 2026 r. (sesja zimowa)
 29 czerwca 2026 r. (sesja letnia)
- cześć praktyczna
 30 stycznia 2026 r. (sesja zimowa)
 30 czerwca 2026 r. (sesja letnia)
Składanie przez uczniów deklaracji przystąpienia do egzaminów zawodowych:

 Sesja Zima 2025 r. do 15 września 2025 r.
 Sesja Lato 2025 r. do 7 lutego 2026 r.

DUPLIKATY ŚWIADECTW

 

 

Zasady wydawania duplikatów

W przypadku utraty lub zniszczenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły lub świadectwa promocyjnego, uczeń lub absolwent może wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu świadectwa.

W celu uzyskania duplikatu należy:

1. Wypełnić wniosek o wydanie duplikatu.

2. Dokonać wpłaty w wysokości 26 zł. za każdy egzemplarz duplikatu na podane we wniosku konto bankowe szkoły tytułem: opłata za wydanie duplikatu świadectwa.

3. Dołączyć do wniosku potwierdzenie dokonania wpłaty.

4. Złożyć wypełniony wniosek wraz z potwierdzeniem dokonanej wpłaty w sekretariacie szkoły lub przesłać listem poleconym na adres:
Zespół Szkół nr 2 w Puławach
ul. Jaworowa 1
24-100 Puławy

Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa.

Podstawa prawna:

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2019 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków (Dz. U. 2019 poz. 1700 ze zmianami)

 

Przypominamy, że zgodnie z zapisami ww. rozporządzenia duplikat świadectwa może zostać wydany wyłącznie w przypadku utraty lub zniszczenia oryginału dokumentu.

Duplikat wydawany jest w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty wpłynięcia wniosku.